Fredag!

Tjo bloggen och alla läsare! ;D Idag hare varit en chilldag! Idag i skolan hade jag bara 4 sköna och korta lektioner sen slutade jag! Jag skulle igentligen dra till kupolen/Borlänge idag med kompisar ifrån skolan men jag drog hem för att mamma och systern skulle till mormor och morfar och då va jag själv hemma och det är alltid as skönt! Hela huset själv! ;D ikväll ska jag sova tidigt för imon gäller det! DALALAGS TRÄNING! Kl 7 åker jag, då kommer stefan och hans familj som vi ska samåka med. Jag och steff är dom enda leksingarna så nu ska vi fan visa dom att vi är bäst! ;) haha. keep on reading my blogg! Peace <3<3<3


Kommentarer
Postat av: mathildaaaaaaaaaaaaa

alla läsare !! ;) haha . :D

2009-10-14 @ 16:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0