Lördag!

Tja blogg! Dalalags träningen är nu över det är träning igen om 3 v så tagga till det. Nu sitter jag hemma med min kusin!! när jag va på väg hem ifrån avesta där träningen var så ringde han mig och sa att han var i borlänge! Jag blev fett glad :D Så nu är han här han kom hit med jessica simon och hampus och dom åker hem till sthlm imon, dom kom bara hit över dagen för skojs skulle. Enligt Johankom dom hit för att lämna min mössa jag glömde i sthlm senast men vet inte om jag tror på det Xp Imon så har jag match kl 9 på morgonen i borlänge! As tidigt. Så jag och johan ska hyra film och chilla i soffan och kanske ringa hit nån. Davve kanske kommer.

Kusinen  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0