Måndag!

Tja bloggen och läsarna! Jag är nu hemma ifrån träningen. Ja fast den slutade 19.00 men jag har varit med davve och ralle och vi har gjort lite ee jag 'sjuka saker' Xp Är jag och davve med varandra så ja då blire så automatiskt xD Imon så blire falun med klassen men jag ska inte åka med hem när det är slut för då ska jag träffa kompisar i falun och gå lite på stan och kanske shoppa nå nice! ;D Sen åker jag hem med mamma när hon slutar jobbet. Det var min dag idag och nu vet ni vad jag ska göra imon. Så imon skriver jag hur dagen var. Teatern och så. Keep on reading my blogg! Peace <3
Jag va inne på picnik.se och gjorde om bilder och så här blev det
Tjo Bloggen och alla läsare! Jag tänker faktiskt köra hårt på den här bloggen så jag ska uppdatera varje dag faktiskt! Och snart börja med videobloggar! inte seriösa videobloggar XP haha tro det eller ej. Jag kom nyss hem ifrån skolan som va ganska rolig dag ! Nu sitter jag vid datorn och kollar lite. Lyssnar på musik och sånt! Jag ska göra läxor nu och efter det ska jag på fotbollsträning sen mer läxor ^^ I helgen blir det Dalalaget med fotbollen så det blir inge röj denna helg ;) Fortsätt läsa min blogg! ;D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0