Lite lördag/Söndag

Tja läsarna! Filmerna jag och johan såg igår va as bra! Jag skriver det nu för jag va för trött för att blogga igår ^^ Den första filmen fired up som jag hyrde va as rolig, Den handlar om att 2 killar som spelar fotboll åker på cheerleader läger istället för att åka på fotbolls läger för att ha sex med så många tjejer som möjlig och så vidare. Filmen johan hyrde heter kartellen den kan jag itne berätta nåt om för att jag somnade under filmen (A) Men idag så hare bara varit en lugn vanlig söndag. Jag är ensamm hemma. Pappa är på väg hem ifrån sthlm och min syster är i falun med mamma. Nu ska jag vila lite för jag är fortfarande as trött sen när pappa kommer hem ska jag in på hans dator och göra läxor jag har på den ^^ Keep on reading my blogg! Peace <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0