Tisdag!

Tja Bloggen och läsarna! Jag har kommit hem ifrån falun nu vilket va riktigt jävla roligt! Vägen ditt i bussen vare dunkande musik, Godis-krig Och allt gick ut på att göra läraren sur typ ^^ lärarna blev mest sura när vi sjöng högt som fan på refrängen 'Take on me'. Teatern va också rolig faktiskt och väldigt bra skådespelare. Skön musik dom hade med på teatern också. Lite techno/house aktigt som jag och davve dansade till varje gång det kom på! Vägen hem va typ likadan dårå fast då va lite fler trötta så då vare inte lika roligt men endå as roligt! När jag kom hem var jag ensamm hemma men sen kommer mormor och morfar hem till mig för dom hade varit i borlänge så dom åkte bara förbi en snabbis. Trevligt Trevlig vare och jag fick pengar av dom av någon anledning. Nu ska jag plugga i 25 min sen kolla på (som alla vet nu tror jag) FRESH PRINCE IN BEL AIR!! Jag kommer aldrig tröttna på det. Efter det ska jag plugga mer och då blire typ i 2 h eller nåt (suck) men ingen träning idag i alla fall och det är lite skönt. Keep on reading my blogg peace <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0