Torsdag!

Tjena! Sen uppdatering för dagen men jag har inte haft nån tid. Jag kom hem ifrån kupolen/Borlänge nyss. Jag åkte ditt kl 3 med mamma sen träffade jag marcus och fredrik så jag gick runt med dom. Det va roligt som fan eftersom jag inte har träffat dom på länge. När jag åkte hem då ringde min innebandytränare mig och frågade om jag ville spela match på söndag hemma och jag ville det så ni kan komma och kolla om ni vill. Den börjar kl3 hemma match. Det blev ingen skola för mig idag jag var hemma och sov hela dagen tills jag drog till Borlänge ^^ Men jag åkte och kollade på när tjejerna i skolan spelade innebandy match mot nån annan skola så träffade jag kompisar att kolla med sen åkte jag hem igen. Nu ska jag duscha sen kolla film sen sova. Fortsätt läsa bloggen! Peace <3<3


Nike fotbollsskor! En Tröja ifrån BROTHERS och Tiger Kalsonger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0